Minä olen seurustellut nyt vuoden ja olen huomannut todella paljon uusia asiota itsestäni.

Minun mies on minua neljä vuotta vanhempi jaminun mielestä se ei ole paha ikä ero.

Rakastan häntä todella paljon.  

Meillä on ollut jonkun verran ylämäkeä että alamäkeä, mutta aina niistä on selvitty.

Tapasin mieheni 13,6,2015 baarissa ja en silloin vielä ajatellut et meillä olisi mitään tulevaisuutta. 

Olin sinä kyseisenä iltana viettämässä kavereitten kanssa tyttöjen iltaa. 

Kunnes tämä kyseinen herras mies ilmestyi samaan baariin ja sanoin kvereilleni et tuossa on komea mies sinulle.

Mutta seuraavana aamulla heräsin tämän kyseisen mihen vierestä.

Hän antoi silloin minulle numeronnsa ja minä olin ihan sanaton, mutta seuraavana päivänä soitin hänelle. 

Hän tuli sitten seuraavana päivänä minun luokse kahveelle ja siitä sitten kaikki alkoi.

12810_10203159841265366_5190876545775459